6 stratēģijas, kas palīdzēs uzlabot konversijas rādītājus

 

konversijas optimizācijaBiznesa popularizēšana digitālajā vidē ir sarežģīts process. Kādēļ? Jo mūsdienās cilvēkiem ir milzīgs daudzums iespēju, no kurām izvēlēties, tādēļ uzņēmumiem ir jādara viss iespējamais, lai izceltos starp citiem. Šajā laikmetā nav vietas vājiem komercijas rādītājiem, nenovērtējamiem produktiem, zemas kvalitātes mājas lapām un nepārdomātām stratēģijām.

Pētījumi rāda, ka 2016.gadā 85% mārketinga profesionāļu savās stratēģijās uzsvaru liek tieši uz konversijas rādītāju uzlabošanu. Ja arī tu vēlies izprast, kas ir konversijas optimizācija un kā to īstenot, seko šiem 6 padomiem.

  1. Izmanto vizuālos materiālus. Preču attēli ir tas, ko pircējs vēlas redzēt. Fotogrāfija raksturo produktu, un, ņemot vērā to, ka cilvēks nevar aptaustīt, pagaršot u.c. veidos pārbaudīt konkrētās lietas kvalitāti, viņš paļaujas uz tās attēlu un aprakstu. Ko tu vari darīt? Izmanto mākslinieciskus attēlus un radošu pieeju. Vai varbūt pamēģini nomainīt fotogrāfiju izmēru uz lielāku. Ir veikts pētījums, kas apliecina, ka lielāks preces foto palielina pārdošanas apjomus par teju 10%. It kā nekas īpašs, taču strādā efektīvi.

Vizuālā stāsta veidošana palīdz uzlabot konversijas rādītājus un cilvēku iesaistīšanos. Tā ļauj veidot emocionālo saikni ar mērķauditoriju. Tiesa gan, ne visi attēli palielina konversijas apjomus. Daži to samazina, tādēļ esi uzmanīgs, izvēloties pareizos foto.

  1. Uzlabo pirkuma noformēšanu un groza “pamešanas” problēmu. Tas, ka cilvēki kaut ko ievieto savā pirkumu grozā, taču tā arī beigās to neiegādājas, ir visai izplatīta parādība. Tavs galvenais mērķis ir panākt, ka lietotājs nolemj preci nopirkt, un šeit īpaša uzmanība jāpievērš pirkuma noformēšanas kārtībai. Kas cilvēkus atbaida un liek mainīt viņu domas par preces/pakalpojuma iegādi? Tās var būt negaidītas izmaksas, lapas kļūdas, cena citā valūtā, atteikts maksājums, nesaprotams lapas izvietojums un pārāk ilga ielāde. Tas viss kaitina pircējus. Un, ja tie pamet lapu, pastāv risks, ka viņi neatgriezīsies. Ja vien tu nemēģināsi ar viņiem sazināties. Pirkuma noformēšanas procesu veido vienkāršu, saprotamu un pircējam draudzīgu, kā arī izmanto viņu e-pasta adreses, lai sūtītu atgādinājumu, ka grozā ir palikusi prece.
  2. Izmanto preču video. Tev šķiet, ka tikai attēli ir viss, kas tavam tiešsaistes veikalam nepieciešams? Padomā vēlreiz. Kvalitatīvi video ir ļoti nozīmīgs ieguldījums pircēju piesaistē. Turklāt ne tikai parastie, bet arī 3600 video ir ļoti iedarbīgs risinājums. Ir pierādīts, ka video sniedz lielāku efektu uz konversijām nekā attēli. Cilvēki grib redzēt preci no visiem iespējamiem leņķiem un video spēj to nodrošināt. Protams, paturi prātā, ka šiem materiāliem jābūt kvalitatīviem.
  3. Bezmaksas piegāde. Nekas tā nespēj sāpināt pircēju, kā augstas piegādes izmaksas. Teju 30% patērētāju pametīs tavu tiešsaistes veikalu, ieraugot dārgu piegādes maksu. Ko darīt? Centies ieviest bezmaksas piegādi, vai arī pēc iespējas biežāk īsteno akcijas, kas to nodrošina. Ja tas nav iespējams, vienmēr informē pircēju par sūtīšanas izmaksām, lai viņam nebūtu jāsastopas ar nepatīkamu pārsteigumu.
  4. Piedāvā ierobežotu izvēļu skaitu. Kāds tiešsaistes veikals reiz izmēģināja noņemt lapas kreisajā pusē esošos preču filtrus, tādējādi ierobežot piedāvātās izvēles. Tas rezultējās ar 23% pārdošanas apjoma pieaugumu. Vai esi ievērojis, ka lielie tiešsaistes veikali vairs nepiedāvā saviem pircējiem plašas izvēles iespējas? Viņi vēlas, lai pircēji fokusētos uz vienu preci vienlaicīgi. Savukārt preču filtri sniedz pircējiem lielākas izvēles iespējas, kas rada zemāku konversiju.
  5. Iedrošini pircējus atstāt atsauksmi. Vairāk nekā 60% tiešsaistes veikalu lietotāju izlasa preces atsauksmes, pirms veic pirkumu. Vairāk nekā 50 atsauksmju spēj paaugstināt konversijas rādītājus par teju 5%! Vienīgais noteikums, kas jāievēro – atsauksmēm jābūt patiesām. 88% pircēju atzīst, ka viņi uzticas citu lietotāju vērtējumiem tāpat kā personīgajām rekomendācijām. Tādēļ tas nozīmē, ka atsauksmes ne tikai uzlabo konversiju, bet arī nodrošina lielāku pircēju uzticēšanos.

Vai tu atstāj atsauksmes, kad kaut ko iegādājies?